ساماندهی روش پاسخگویی به مراجعان سازمان غذا و دارو
آزمایشگاه رادین: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو، از ساماندهی روش پاسخگویی به مراجعان آگاهی داد.
به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از ایفدانا، سعید کاظمی، ضمن اشاره به راه اندازی فرایند نوبت دهی الکترونیکی در سامانه تیکتینگ، اظهار داشت: این اقدام با هدف ساماندهی مراجعات حضوری و افزایش بهره وری در پاسخگویی به درخواست های شرکت ها صورت گرفته و از این پس، رفتن به کارشناسان تنها با دریافت وقت قبلی از راه سامانه صورت می گیرد. وی ادامه داد: پاسخگویی کیفی و بموقع به درخواست ها و تمرکز در رفع موانع و چالش های مراجعان، همواره از تأکیدات رئیس سازمان غذا و دارو بوده و راه اندازی این سامانه هم در این راستا و با هدف تسهیل ارتباط مستقیم و هدفمند میان مراجعان و کارشناسان اجرایی شده است. کاظمی همینطور تصریح کرد: کارشناسان وظیفه دارند بعد از پایان هر جلسه حضوری، ضمن ثبت زمان خروج فرد، وضعیت تیکت را به حالت «حل شده» تغییر داده و با انتخاب گزینه ارجاع به مرحله بعد، فرایند را در سامانه تکمیل کنند.
منبع: آزمایشگاه رادین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب