رئیس دانشگاه علوم پزشكی گیلان:

شمار جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت به 6 نفر رسید

شمار جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت به 6 نفر رسید

به گزارش آزمایشگاه رادین، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش مراجعان و جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت آگاهی داد و اظهار داشت: شمار جانباختگان به 6 نفر رسید.



به گزارش آزمایشگاه رادین به نقل از مهر، محمدتقی آشوبی بامداد دوشنبه در جمع خبرنگاران از افزایش شمار مراجعین به مراکز درمانی رشت در پی مصرف مشروبات الکلی آگاهی داد و اظهار داشت: تا حالا ۲۷ بیمار با علایم ضعف، بی حالی و تاری دید، اضطراب و بی قراری مراجعه نموده اند.
وی از افزایش جانباختگان ناشی از سرو مشروبات الکلی آگاهی داد و اضافه کرد: تا حالا ۶ نفر از این بیماران جان خودرا از دست داده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلان اینکه تیم ویژه درمان این بیماران در مراکز درمانی رشت حضور دارند، اظهار داشت: با کوشش های انجام شده تا کنون ۶ بیمار با حال عمومی خوب، مرخص شده اند.
آشوبی با اشاره به مراجعه تدریجی بیماران مسموم شده با مصرف مشروبات الکلی در رشت، اشاره کرد: چهار نفر از این بیماران شب گذشته به مراکز درمانی مرکز استان مراجعه نموده اند که یک تن از آنها بعد از اقدامات درمانی، بهبود یافته و مرخص شد.
وی از بستری دو بیمار در بخش ICU، ۷ نفر در بخش مسمومیت، ۶ نفر انتقال به بخش داخلی آگاهی داد و اظهار داشت: چهار نفر از این بیماران بدحال و متصل به دستگاه کمک تنفسی هستند.


منبع:

5.0 / <5
162
1403/07/09
10:30:39
تگهای خبر: امداد , پزشك , پزشكی , درمان
X
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
آزمایشگاه رادین